FAQ

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Festiwal

Mystic Festival 2024 odbędzie się w dniach 5-8 czerwca 2024. 5 czerwca to Warm Up Day, trzy kolejne dni to właściwe dni festiwalowe.

Warm Up Day to rozgrzewka przed rozpoczęciem festiwalu, tego dnia nie ma jeszcze koncertów na Main Stage. Wstęp na Warm Up Day mają tylko posiadacze karnetów czterodniowych oraz karnetów VIP.

Mystic Festival jest organizowany przez Mystic Coalition, sojusz firm o bogatym doświadczeniu na rynku koncertowym, festiwalowym i wydawniczym, w skład którego wchodzą B90, Knock Out ProductionsMystic Production.

Line-up

Na Mystic Festival wystąpią m.in: Bring Me The Horizon, Megadeth, Machine Head, Bruce Dickinson, Kerry King, Kreator, Satyricon, Body Count, Accept, Enter Shikari, Chelsea Wolfe, Biohazard i wielu innych. Wszystkie informacje dotyczące programu muzycznego festiwalu znajdą się tutaj: https://www.mysticfestival.pl/artists/

Headlinerami tej edycji będą: Bring Me The Horizon, Megadeth i Machine Head.

Co roku na festiwalu organizujemy Signing Sessions, w trakcie których część zespołów spotyka się z fanami i rozdaje autografy. Szczegółowy program spotkań podamy bezpośrednio przed wydarzeniem. Program Signing Sessions może ulec zmianie przed i w trakcie festiwalu.

Signing Session polega na grupowym spotkaniu z muzykami w celu otrzymania autografów na wybranych przedmiotach (maksymalnie dwie sztuki na osobę). Spotkanie nie obejmuje wykonywania indywidualnych lub grupowych zdjęć, a także może odbywać się na specjalnych zasadach, które publikować będziemy wraz z ogłoszeniami harmonogramu spotkań.

Miejsce festiwalu

Na wydarzenie zapraszamy do Stoczni Gdańskiej (ul. Elektryków). Wskazówki dojazdu znajdziesz tutaj: https://www.mysticfestival.pl/jak-dojechac/ 

Występy zobaczysz na pięciu scenach: Main Stage, Park Stage, Shrine Stage, Desert Stage i Sabbath Stage.

Bramę wydarzenia możesz przekroczyć z karimatą, butelką wody bez korka (max 0,7L), posiłkiem (tylko w wypadku posiadania dokumentu poświadczającego specjalną dietę ze względów medycznych). Obowiązuje całkowity zakaz wnoszenia broni, także kolekcjonerskiej oraz innych niebezpiecznych przedmiotów. Całą listę niedozwolonych przedmiotów znajdziesz w Regulaminie wydarzenia tutaj: https://www.mysticfestival.pl/regulamin/. W przypadku przedmiotów, których wniesienie nie zostało opisane w regulaminie, ostateczną decyzję podejmuje ochrona.

Tak, za dodatkową opłatą każdy uczestnik festiwalu będzie miał możliwość pozostawienia odzieży wierzchniej oraz bagażu w specjalnie oznaczonych miejscach przed wejściem na teren wydarzenia. Dokładne informacje o lokalizacji i cenie szatni oraz depozytu podamy bliżej daty rozpoczęcia wydarzenia.
Na terenie festiwalu dostępne będą również szafki Mobile Locker, które już można rezerwować: https://reservations.mlunit.eu/iframe/213/pl/events

Pole namiotowe

Tak, uczestnicy Mystic Festival 2024 mają możliwość nocowania na Mystic Camp – polu namiotowym ulokowanym na obszarze Placu Zebrań Ludowych w Gdańsku (przy rondzie Ofiar Katynia). Mystic Camp znajduje się w dystansie 10-minutowego spaceru od festiwalu.

 

Pole namiotowe będzie otwarte od 16:00 w dniu 4 czerwca do 12:00 w dniu 9 czerwca.

 

Każda osoba, która chce przebywać na Mystic Camp, musi posiadać: karnet (3/4-dniowy z dowolnej puli) lub bilet dwudniowy oraz bilet Mystic Camp: nocleg.

 

Na polu namiotowym możesz również zaparkować samochodem osobowym, kamperem lub motocyklem. Wystarczy, że do karnetu i biletu Mystic Camp: nocleg dokupisz bilet Mystic Camp: parking dla samochodu osobowego, Mystic Camp: parking dla kampera lub Mystic Camp: parking dla motocykla.

 

Więcej informacji znajdziesz tutaj: https://www.mysticfestival.pl/pole-namiotowe/

 

Bilety na Mystic Camp kupisz tutaj: https://tickets.mysticfestival.pl/

To proste – wystarczy, że skorzystasz z naszej ściągi:

 

– nocleg – 149 zł (cena zawiera opłatę serwisową)
za 1 osobę na cały czas trwania festiwalu
– parking dla samochodu osobowego (tylko dla mieszkańców Mystic Camp, posiadacz biletu za nocleg musi dodatkowo wykupić parking dla samochodu, jeśli chce nim wjechać na teren Mystic Camp) – 149 zł (cena zawiera opłatę serwisową) na cały czas trwania festiwalu
– parking dla kampera wraz z przyłączem prądowym (do 2kW) – 499 zł (cena zawiera opłatę serwisową)
– parking dla motocykla – 79 zł (cena zawiera opłatę serwisową)

 

Mystic Camp wyposażony będzie w pełne zaplecze sanitarne, w postaci kontenerów sanitarnych (zarówno toaletowych, jak i prysznicowych) oraz umywalek. Odpoczniecie w Mystic Barze, posłuchacie muzyki i naładujecie telefon. W sklepiku kupicie najpotrzebniejsze produkty użytku codziennego. Do waszej dyspozycji będzie również foodtruck, w którym kupicie pyszne śniadania. Na terenie pola namiotowego działać będzie również recepcja, skorzystacie też z szafek depozytowych Mobile Lockers.

 

 

Jeśli chciałbyś mieć doprowadzony prąd do przyczepy, powinieneś kupić dwa bilety – Mystic Camp: parking dla samochodu osobowego oraz osobno Mystic Camp: parking dla kampera. Jeśli samochód opuści bezzwłocznie parking po odczepieniu przyczepy – wystarczy, że zaopatrzysz się w Mystic Camp: parking dla kampera + bilety Mystic Camp: nocleg – osobny dla każdej z osób, która pozostanie w kamperze.

 

Jeśli przyczepa nie potrzebuje prądu, wystarczy zakup biletu z puli Mystic Camp: parking dla samochodu osobowego.

Na parkingu dla kampera zapewniamy prąd do przyczepy/campera: 230V, do 2kW.

Tak, możesz! W takim wypadku wystarczy, że zakupisz bilet Mystic Camp: parking dla samochodu osobowego (jedna sztuka na każdy minikamper) + bilet Mystic Camp: nocleg (osobny dla każdej ze śpiących w niej osób).

Tak, dla osób przebywających na polu namiotowym dostępne będą płatne skrytki depozytowe.

Niestety nie, na terenie pola namiotowego zwierzęta nie mają wstępu.

Bilety

Wszystkie rodzaje biletów są dostępne w oficjalnej sprzedaży na stronie festiwalu pod tym linkiem: https://tickets.mysticfestival.pl/ oraz w serwisie eBilet.pl (bez opcji zakupu biletów na camping). W serwisie eBilet można również kupić bilety na Mystic Festival w systemie ratalnym.

 

Uwaga! Nie pośredniczymy w nieautoryzowanej sprzedaży biletów od osób indywidualnych i serwisów niewymienionych powyżej. Prosimy o czujność i zalecamy skorzystanie z naszych kanałów sprzedaży.

Obecnie w sprzedaży dostępne są następujące rodzaje biletów:

 

Bilet jednodniowy 6.06 – 362,96 PLN (cena zawiera opłatę serwisową, cena biletu będzie ulegać zmianie wraz ze zbliżaniem się terminu festiwalu)

 

Bilet jednodniowy 7.06 – 362,96 PLN (cena zawiera opłatę serwisową, cena biletu będzie ulegać zmianie wraz ze zbliżaniem się terminu festiwalu)

 

Bilet jednodniowy 8.06 – 362,96 PLN (cena zawiera opłatę serwisową, cena biletu będzie ulegać zmianie wraz ze zbliżaniem się terminu festiwalu)

 

Bilet dwudniowy (czwartek-piątek 6-7.06) – 570,96 PLN (cena zawiera opłatę serwisową, cena biletu będzie ulegać zmianie wraz ze zbliżaniem się terminu festiwalu)

 

Bilet weekendowy (piątek-sobota 7-8.06 – 570,96 PLN (cena zawiera opłatę serwisową, cena biletu będzie ulegać zmianie wraz ze zbliżaniem się terminu festiwalu)

 

Karnet czterodniowy – 830,96 PLN (cena zawiera opłatę serwisową, cena biletu będzie ulegać zmianie wraz ze zbliżaniem się terminu festiwalu)

 

Czterodniowy karnet VIP – 1350,96 pln (cena zawiera opłatę serwisową, cena biletu nie ulegnie zmianie)

Karnet VIP obejmuje:
– dostęp do platformy VIP przy Main Stage w dniach 6, 7, 8 czerwca,
– wejście na Warm Up Day w dniu 5 czerwca,
– welcome drink,
– zestaw gadżetów festiwalowych (torba eco, plakat, bidon, kubek, smycz, zatyczki do uszu, kostka gitarowa),
– bezpłatną szatnię,
– zaplecze sanitarne o podwyższonym standardzie,
– bar z szerokim wyborem napojów alkoholowych i bezalkoholowych (płatny).

Wszystkie osoby z 4-dniowym karnetem oraz karnetem VIP mogą uczestniczyć w Warm Up Day.

Nie ma i nie będzie możliwości zakupu biletu jednodniowego na Warm Up Day. Możliwość uczestnictwa w rozgrzewkowym dniu przed festiwalem daje jedynie karnet czterodniowy lub karnet VIP.

Zwrot biletu lub karnetu zakupionego na tegoroczną edycję możliwy jest jedynie w przypadku odwołania lub przełożenia festiwalu na inny termin. W powyższych sytuacjach rozpatrujemy zwroty indywidualnie. Nie prowadzimy wymiany biletów na vouchery.

Nie, na festiwal zapraszamy także dzieci i młodzież poniżej 18 roku życia według poniższych zasad:

Osoby, które do dnia rozpoczęcia festiwalu (5.06.2024) nie ukończyły 13 roku życia, mogą uczestniczyć w festiwalu za darmo pod warunkiem opieki rodzica lub dorosłego opiekuna. Zgoda do podpisania znajduje się tutaj: Pobierz.

Osoby w wieku 13-16 lat mogą uczestniczyć w festiwalu bez opieki osoby dorosłej. Wystarczy, że wchodząc na teren festiwalu przekażą podpisaną przez rodzica lub dorosłego opiekuna zgodę, która znajduje się tutaj: Pobierz.

Podpisanych zgód nie przyjmujemy drogą elektroniczną. Muszą zostać wydrukowane i przekazane naszemu pracownikowi w trakcie zamiany biletu na opaskę festiwalową.

Osoby w wieku 16-17 lat mogą przebywać na terenie festiwalu bez opiekuna oraz pisemnej zgody rodzica.

Taką możliwość daje serwis eBilet, gdzie zakupisz wejściówki w systemie ratalnym: https://www.ebilet.pl/muzyka/festiwale/mystic-festival

Media

Tak, na Mystic Festivalu gościmy dziennikarzy z kraju i świata. Akredytacje medialne są bezpłatne i imienne. Proces akredytacyjny już trwa – przedstawicieli mediów prosimy o wypełnienie formularza: https://www.mysticfestival.pl/formularz-akredytacyjny/
Każdy przedstawiciel prasy, który przejdzie pomyślnie proces akredytacyjny, otrzyma wiadomość mailową ze szczegółami. Uwaga! Zastrzegamy sobie możliwość nieprzydzielenia akredytacji bez podania przyczyny.

Pozwolenie na wniesienie profesjonalnego sprzętu fotograficznego (tj. z wymienną optyką) otrzymują akredytowani przez festiwal dziennikarze. Uczestnicy wydarzenia mają możliwość pozostawienia swoich urządzeń w płatnym depozycie.

Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych

Tak, przy czym ze względów logistycznych i bezpieczeństwa platformy widokowe dla osób z niepełnosprawnością ruchową dostępne będą tylko na Park Stage oraz Main Stage.

Tak, pole namiotowe jest w pełni przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Tak, platformy widokowe dla osób poruszających się na wózkach będą przy Main Stage i Park Stage.

Inne

Nie prowadzimy otwartej rekrutacji zespołów, które zagrają na Mystic Festival 2024.

Niestety nie. Program wystaw to autorska koncepcja twórców festiwalu.

Prosimy o kontakt mailowy: gastro@mysticfestival.pl

Bardzo prosimy o kontakt z kasia@knockoutprod.net, w treści należy podać numer zamówienia w celu jego identyfikacji.

Bardzo prosimy o kontakt z magdalenamikula@mystic.pl, w treści należy podać numer zamówienia w celu jego identyfikacji.

Bardzo prosimy o kontakt z iwonaworach@mystic.pl, w treści należy podać nr zamówienia w celu jego identyfikacji.

Ceny biletów jednodniowych, dwudniowych, weekendowych i karnetów zmieniają się 13 maja, a następnie w dniu wydarzenia.
Cena karnetu VIP nie ulegnie zmianie.

Pracujemy nad specjalną strefą Kids Zone. O szczegółach poinformujemy niebawem.

Nie można parkować samochodów przy namiotach, tylko w wydzielonej strefie, która mieści się w pobliżu strefy namiotów.