Mystic Festival odbędzie się w dniach od 4 do 7 czerwca 2025. Pierwszym dniem festiwalu będzie Warm Up Day (4 czerwca), dostępny dla posiadaczy karnetów 4-dniowych oraz pakietów VIP.
● Godziny otwarcia festiwalu: 15:00 (Main Stage – 16:00)
● Start koncertów: 15:30 (Warm Up Day – 15:45)
● Koniec koncertów: ok. 01:30 (Warm Up Day – 00:30)
● Zamknięcie terenu przy Main Stage: ok. 1:00, Park Stage: ok. 2:00
● W przypadku innych stref, ulokowanych na Ulicy Elektryków, istnieje możliwość pozostania dłużej, maksymalnie do 3:00.
Godziny otwarcia punktów wymiany na opaski:
DATA | GODZINY | MIEJSCE (dojście od ul. Jana z Kolna) |
3.06 | 14:00-21:00 | Wydział Remontowy, ul. Doki 1 |
4.06 | 12:00-północ | wejście na teren festiwalu, ul. Narzędziowców |
5.06 | 13:00-północ | wejście na teren festiwalu, ul. Narzędziowców |
6.06 | 14:00-północ | wejście na teren festiwalu, ul. Narzędziowców |
7.06 | 14:00-północ | wejście na teren festiwalu, ul.Narzędziowców |
● Wejście na teren festiwalu jest możliwe wyłącznie po zeskanowaniu kodu z ważnego biletu wstępu. Każdy festiwalowicz otrzyma opaskę z indywidualnym kodem QR upoważniającą do uczestnictwa we wszystkich koncertach, odbywających się na każdej ze scen w ramach nabytego biletu.
● Pamiętajcie, że wcześniejsza wymiana biletów na opaski pozwoli wam uniknąć ewentualnych kolejek w dniu festiwalu!
● Bilety nie są imienne – bilet na opaskę można wymienić tylko osobiście
● kod QR z opaski festiwalowej będzie skanowany przy każdym wejściu uczestnika na teren festiwalu, w celu potwierdzenia ważności biletu
TEREN FESTIWALU
Mystic Festival 2025 to:
- 5 scen, na których zagra łącznie ponad 90 zespołów
- signing sessions
- wystawa The Legacy of Vader
- pokazy filmów VHS Hell
- Mystic Talks – panele dyskusyjne, wywiady
- Game Over, You Died – retro gry komputerowe i VR
- More Brutal Than Metal – pokazy wrestlingu
- stoiska z koszulkami
- oficjalny merch zespołów
- official record store
- specjalna strefa no-alco
- codzienne afterparty z DJ-em.
Wszystkie sceny rozlokowane będą w industrialnej scenerii gdańskiej Stoczni. Oprócz szerokiej oferty alkoholi dostępnych w wydzielonych strefach, serwowane będzie również piwo do 3,5% zawartości alkoholu. Napoje alkoholowe mogą kupować i spożywać osoby wyłącznie powyżej 18. roku życia.
Przed głównym wejściem na Mystic Festival umieszczony zostanie punkt akredytacji dla mediów, gości i fotografów oraz płatny depozyt, szatnia i biuro rzeczy znalezionych – tu pytajcie o to, co wam zginęło i odnoście to, co znaleźliście.
Przed bramą festiwalową będzie możliwość pozostawienia rowerów, hulajnóg i innych pojazdów (listę dostępnych parkingów dla samochodów znajdziecie poniżej), którymi przyjedziecie na Mystic Festival. Pamiętajcie, by mieć przy sobie zapięcia, żeby bezpiecznie umocować przedmiot do specjalnie przygotowanych stojaków.
W razie pytań i wątpliwości – pytajcie osobę ze służby informacyjnej, rozpoznacie ją po żółtej koszulce.
PŁATNOŚCI
W barach i foodtruckach obowiązuje wyłącznie płatność bezgotówkowa.
Wystawcy (vendorzy), official records store, merch festiwalowy i artystów – płatność zarówno bezgotówkowa, jak i gotówkowa.
Punkt ładowania prepaidowych kart festiwalowych dla tych, którzy nie posiadają własnych kart znajduje się przy bramie głównej na terenie festiwalu.
Na terenie festiwalu nie ma dostępnego bankomatu.
ZWROT KUBKÓW
Jeśli nie chcesz go zachować, możesz zwrócić i otrzymać kaucję – w punkcie Top Up przy stoisku merchowym obok czaszki.
OSOBY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI
Przy Main Stage, Park Stage i Desert Stage będą znajdowały się platformy dla osób poruszających się na wózkach, wydzielona strefa dla osób na wózkach będzie również przy Shrine Stage. Ochrona pomoże potrzebującym w znalezieniu możliwie najlepszego rozwiązania do uczestnictwa w koncercie.
Na całym terenie festiwalu będą dostępne toalety dla osób z niepełnosprawnościami.
Strefa VIP, znajdująca się przy Main Stage, będzie przystosowana dla osób poruszających się na wózku.
OSOBY PONIŻEJ 16. ROKU ŻYCIA
Osoby, które w dniu koncertu nie ukończyły 16. roku życia, mogą uczestniczyć w koncercie na poniższych zasadach:
- osoby, które w dniu koncertu osiągnęły 13 rok życia, ale nie ukończyły 16 lat, przy wejściu na teren wydarzenia będą zobowiązane do przekazania obsłudze koncertu wypełnioną zgodę rodzica lub innego opiekuna prawnego na udział w koncercie. Wzór zgody
- osoby, które w dniu koncertu nie ukończyły 13 lat, muszą przebywać na festiwalu pod okiem opiekuna oraz na wejściu przekazać wypełnione oświadczenie. Wzór zgody
Osoby, które ukończyły 16 lat, mogą swobodnie uczestniczyć w festiwalu.
Dzieci, które nie ukończyły 13 lat mają możliwość bezpłatnego wstępu na teren festiwalu, wyłącznie pod opieką rodzica lub opiekuna prawnego.
BEZPIECZEŃSTWO
Prosimy o zapoznanie się z regulaminem festiwalu zawierającym listę przedmiotów, których nie można wnosić na teren wydarzenia. W terminie bliższym dacie festiwalu podamy instrukcje dotyczące dozwolonych bagaży. Zalecamy niezabieranie ze sobą dużych, turystycznych plecaków oraz toreb. Prosimy o stosowanie się do zaleceń ochrony – do oceny służb porządkowych należy decyzja o oddaniu plecaków do depozytu. Dopuszczalna pojemność tego typu bagaży wynosi 30 litrów.
Zabrania się wnoszenia jakichkolwiek napojów oraz jedzenia, chyba że są one częścią udokumentowanej, specjalnej diety. Bardzo prosimy o posiadanie przy sobie kopii zaleceń lekarskich, które umożliwią wpuszczenie na teren festiwalu z własnymi napojami/jedzeniem.
Każdy uczestnik będzie mógł ugasić pragnienie korzystając z wodociągu, dostępnego przez cały czas trwania imprezy. Na teren Mystic Festival można wnosić puste bidony na wodę o pojemności maks. 1 litra.
Na terenie imprezy obowiązuje zakaz wnoszenia i posiadania broni lub innych niebezpiecznych przedmiotów, materiałów wybuchowych, wyrobów pirotechnicznych, materiałów niebezpiecznych pożarowo, napojów alkoholowych (za wyjątkiem zakupionych na terenie festiwalu), środków odurzających lub substancji psychotropowych, paralizatorów, miotaczy gazu, noży, pałek, łańcuchów, petard, świec dymnych, laserów, wskaźników laserowych, jak również elementów stroju czy uzbrojenia należących do kultury odtwórstwa historycznego, takich jak kolczuga, miecz, łuk, topór, hakownice itp. oraz przedmiotów, które mogłyby zostać wykorzystane jako pociski oraz podobnych, opakowań szklanych, metalowych oraz plastikowych oraz przedmiotów o ostrym zakończeniu.
Ponadto, obowiązuje bezwzględny zakaz wnoszenia i posiadania sprzętu nagrywającego audio i wideo oraz profesjonalnego sprzętu fotograficznego (dopuszczalne są telefony komórkowe oraz aparaty bez zmiennej optyki), a także wykonywania fotografii, nagrywania dźwięku i filmowania. Nakaz nie dotyczy osób, które otrzymały akredytację od organizatorów wydarzenia.
Na teren festiwalu można wnosić karimaty oraz wszelkiego rodzaju maty.
PIERWSZA POMOC
Na festiwalu znajduje się punkt medyczny, dyżuruje też psycholog, mamy też skrzynki z darmowymi produktami dla osób menstruujących.
BILETY VIP
Wszystkim osobom, które zakupiły bilety VIP, dziękujemy za zaufanie i wierzymy, że przygotowane przez nas udogodnienia sprawią, że ta edycja będzie wyjątkowa!
1. Wymiana biletów na opaski:
• 03.06 – w klubie muzycznym Wydział Remontowy (ul. Doki 1), przy Historycznej Bramie Stoczni, w godzinach 14:00-21:00.
• 4.06 – oznaczony kontener przy wejściu na teren festiwalu od godziny 12:00.
• 5.06 – oznaczony kontener przy wejściu na teren festiwalu od godziny 13:00.
• 6-7.06 – oznaczony kontener przy wejściu na teren festiwalu od godziny 14:00.
2. Otrzymasz opaskę z kodem QR, którego jednorazowe zeskanowanie umożliwi odbiór zestawu gadżetów, które będą na ciebie czekać w strefie VIP. Zestaw gadżetów VIP jest do odbioru w namiocie na strefie VIP i można go odebrać 5,6 lub 7 czerwca w godzinach otwarcia strefy Main Stage. Dodatkowo za pośrednictwem kodu QR będzie można również codziennie (5,6,7 czerwca) jednorazowo odebrać welcome drink.
3. Strefa VIP jest czynna od godziny 16:00 do ok. 30 minut po zakończeniu ostatniego koncertu na MAIN STAGE.
4. Na strefie VIP do twojej dyspozycji będzie płatny bar z szerokim wyborem napojów zarówno alkoholowych, jak i bezalkoholowych, a ponadto: strefa chill, darmowa szatnia, platforma widokowa oraz toalety o podwyższonym standardzie.
BILETY
Bilety na Mystic Festival są dostępne na www.mysticfestival.pl (kolekcjonerskie) i w serwisie ebilet.pl.
Odradzamy zakupy przez nieautoryzowane serwisy biletowe, m.in. Viagogo, Ticketswap, Allegro, OLX. Zakup biletów w tych miejscach może spowodować, że zostaniecie oszukani.
Ceny biletów na Mystic Festival 2025:
- Bilet jednodniowy (wybrany dzień w terminie 5-7.06) – przedsprzedaż 399 zł, w dniu koncertu 440 zł
- Bilet dwudniowy (5-6.06) – 619 zł do 4.06 włącznie, 5.06 – 670 zł
- Bilet weekendowy (6-7.06) – 619 zł do 5.06 włącznie, 6.06 – 670 zł
- Karnety czterodniowe są wyprzedane!
- Karnet czterodniowy VIP – 1299 zł
- Upgrade VIP (ważny tylko z zakupionym wcześniej karnetem czterodniowym) – 500 zł
Warm Up Day będzie dostępny wyłącznie dla posiadaczy karnetów 4-dniowych oraz 4-dniowych VIP.
Karnet VIP zawiera:
- dostęp do platformy VIP przy Main Stage w dniach 5, 6, 7 czerwca,
- wejście na Warm Up Day w dniu 4 czerwca,
- welcome drink,
- zestaw gadżetów festiwalowych (torba eco, plakat, bidon, kubek, smycz, zatyczki do uszu, kostka gitarowa),
- bezpłatną szatnię,
- zaplecze sanitarne o podwyższonym standardzie,
- bar z szerokim wyborem napojów alkoholowych i bezalkoholowych (płatny).
Po zeskanowaniu ważnego biletu każdy festiwalowicz otrzyma opaskę upoważniającą do uczestnictwa we wszystkich koncertach, na każdej ze scen.
BILETY KOLEKCJONERSKIE
Bilet kolekcjonerski otrzymasz przy stanowisku wymiany biletów na opaski. Będzie także możliwość odebrania biletu kolekcjonerskiego w punkcie INFO.
EKOLOGIA
Staramy się generować jak najmniej opadów, dlatego napoje będą serwowane w kubkach wielokrotnego użytku z jednym z kilku festiwalowych wzorów. Na stoisku z merchem w sprzedaży pojawią się festiwalowe bidony. Każdy uczestnik będzie mógł także ugasić pragnienie z nielimitowanego wodociągu, dostępnego przez cały czas trwania imprezy.
Ponadto, merch festiwalowy będzie pakowany w eko rulony.
STOISKA GASTRONOMICZNE, SKLEPY Z MUZYKĄ I ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
Po płyty (czasem i koszulki, naszywki itp.) zaglądajcie na stoiska Defense, Inferno Profundis, Interstellar Smoke, Metal Market, Rare Records oraz Tadas Ledo Takas, a po książki (horrory i sci-fi) zapraszamy do Platinum Story.
Odzież: American Socks, Batcat, Ebola, Grumpy Geeks, Gueye Comic Store, Mad Lion, Metro Nysa, Rockmetalshop, Underworld i Zibru.
Akcesoria, biżuterię, świece, czaszki itp.: Ozdoby Wikingów, Pig On The Table, Sztuka Srebra, Czulej Art, Web Viking, Yimfir i Ziołowe Pola.
Salon tatuażu: Vean Tattoo.
Na terenie festiwalu znajdziecie również stoiska organizacji charytatywnych: DKMS, Koci Świat, Metal for Ukraine, Otwarte Klatki, Przystań Ocalenie oraz Unicef.
DOJAZD NA FESTIWAL
Na teren Mystic Festival 2025, mieszczący się w Gdańsku Stoczni (ul. Elektryków), można dostać się na kilka sposobów:
1. Szybką Koleją Miejską (SKM-ką), kursującą na trasach: Lębork-Wejherowo-Reda-Rumia-Gdynia-Gdańsk. Przystanek końcowy dla festiwalowiczów to GDAŃSK STOCZNIA (między Gdańskiem Głównym i Politechniką). Bilety na przejazdy można kupić:
– w kasach biletowych SKM (UWAGA! Bilety kartonikowe należy skasować na stacji, na której rozpoczyna się podróż. Kasowniki znajdują się najczęściej w tunelach prowadzących do stacji).
– online – za pośrednictwem aplikacji Polregio, SKM Kompas, KOLEO, Jakdojade czy Skycash. Kasowanie tych biletów odbywa się w aplikacji.
Obecnie na stacji Gdańsk Stocznia trwa remont – wiadukt jest nieczynny. Dojście na peron jest możliwy w poziomie torów od strony ul. Jana z Kolna. Szczegółowe informacje, mapa i film tutaj: https://www.skm.pkp.pl/dla-pasazera/aktualnosci/informacje-dla-podroznych/artykul/od-dnia-21-stycznia-2025-roku-przystanek-gdansk-stocznia-jest-otwarty
Szczegółowy rozkład jazdy, ceny biletów i inne dodatkowe informacje znajdują się na stronie: https://www.skm.pkp.pl/
2. Tramwajami ZTM (Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku). Krótki spacer na teren wydarzenia umożliwi wysiadka na przystankach STOCZNIA SKM 02 lub STOCZNIA SKM 01, BRAMA OLIWSKA 01, BRAMA OLIWSKA 02. Bilety na przejazdy można kupić:
– w kioskach i salonikach prasowych (UWAGA! Bilety kartonikowe należy skasować w tramwaju).
– w biletomatach umieszczonych na wybranych przystankach. (UWAGA! Bilety należy skasować w tramwaju).
– online – za pośrednictwem wybranej aplikacji: GoPay, Jakdojade, moBILET, Mpay, Skycash, zbiletem.pl. Kasowanie tych biletów odbywa się w aplikacji.
Szczegółowy rozkład jazdy, ceny biletów i inne dodatkowe informacje znajdują się na stronie: https://ztm.gda.pl/
3. Autobusami ZTM (Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku). Przystanki w okolicy terenu Mystic Festivalu to: EUROPEJSKIE CENTRUM SOLIDARNOŚCI 01,
EUROPEJSKIE CENTRUM SOLIDARNOŚCI 02, JANA Z KOLNA 01, BRAMA OLIWSKA 03, BRAMA OLIWSKA 04, DWORZEC GŁÓWNY 05 czy DWORZEC GŁÓWNY 07.
Bilety na przejazdy można kupić:
– w kioskach i salonikach prasowych (UWAGA! Bilety kartonikowe należy skasować w tramwaju).
– w biletomatach umieszczonych na wybranych przystankach (UWAGA! Bilety należy skasować w tramwaju).
– online – za pośrednictwem wybranej aplikacji: GoPay, Jakdojade, moBILET, Mpay, Skycash, zbiletem.pl. Kasowanie tych biletów odbywa się w aplikacji.
Szczegółowy rozkład jazdy, ceny biletów i inne dodatkowe informacje znajdują się na stronie: https://ztm.gda.pl/
DOJAZD Z LOTNISKA
Dojazd z Portu Lotniczego Gdańsk im. Lecha Wałęsy (dzielnica Matarnia):
1. Pociągami Polregio (tzw. PKM-ką) i Szybką Koleją Miejską (SKM-ką) na trasie z przystanku Gdańsk Port Lotniczy do Gdańsk Stocznia (z przesiadką na przystanku Gdańsk Wrzeszcz). Bilety na przejazdy można kupić:
– w kasach biletowych SKM (UWAGA! Bilety kartonikowe należy skasować na stacji, na której rozpoczyna się podróż. Kasowniki znajdują się najczęściej w tunelach prowadzących do stacji).
– online – za pośrednictwem aplikacji Polregio, SKM Kompas, KOLEO, Jakdojade czy Skycash. Kasowanie tych biletów odbywa się w aplikacji.
Szczegółowy rozkład jazdy, ceny biletów i inne dodatkowe informacje znajdują się na stronie: https://www.skm.pkp.pl/
2. Autobusami ZTM (Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku) z przystanku PORT LOTNICZY 01. Podróż odbywa się z przesiadką. Przystanki docelowe, które znajdują się najbliżej terenu festiwalu, to JANA Z KOLNA 01, EUROPEJSKIE CENTRUM SOLIDARNOŚCI 02, EUROPEJSKIE CENTRUM SOLIDARNOŚCI 03, BRAMA OLIWSKA 03, BRAMA OLIWSKA 04, DWORZEC GŁÓWNY 05 lub DWORZEC GŁÓWNY 07. Z każdego z przystanków uczestników czeka krótki (5-15 minut) spacer na miejsce wydarzenia. Bilety na przejazdy można kupić:
– w kioskach i salonikach prasowych (UWAGA! Bilety kartonikowe należy skasować w tramwaju).
– w biletomatach umieszczonych na wybranych przystankach (UWAGA! Bilety należy skasować w tramwaju).
– online – za pośrednictwem wybranej aplikacji: GoPay, Jakdojade, moBILET, Mpay, Skycash, zbiletem.pl. Kasowanie tych biletów odbywa się w aplikacji.
Szczegółowy rozkład jazdy, ceny biletów i inne dodatkowe informacje znajdują się na stronie: https://ztm.gda.pl/
TRASA Z PKP GDAŃSK GŁÓWNY
Osoby, które na Mystic Festival przyjadą połączeniami kolejowymi, mają możliwość odbycia krótkiego spaceru krajoznawczego (15 minut), w czasie którego będą mogli zobaczyć:
- Plac Solidarności w Gdańsku – miejsce znane z działalności ruchu NSZZ Solidarność i protestów podczas sierpnia 1980. Na placu znajduje się Pomnik Poległych Stoczniowców 1970, zwany popularnie „pomnikiem trzech krzyży”, wraz z tablicami zawierającymi nazwiska poległych.
- Historyczną Bramę nr 2 Stoczni Gdańskiej.
- Budynek Europejskiego Centrum Solidarności (ECS).
- Muzeum Sali BHP Stoczni Gdańskiej.
Istnieje także możliwość przebycia krótkiego dystansu pomiędzy PKP Gdańsk Główny a Stocznią Gdańską tramwajami i SKM-ką.
PARKING
Na terenie Mystic Festivalu nie ma możliwości zaparkowania pojazdów. Zalecamy pozostawienie aut w jednym z niżej wymienionych miejsc:
- Płatny parking niedaleko wejścia na teren festiwalu (okolice 100-czni, Popiełuszki 5). Pojemność: ok. 200 aut. Całodobowy. Brak możliwości rezerwacji miejsc.
- Płatny parking kubaturowy przy ul. Jana z Kolna 5. Pojemność: ok. 500 miejsc postojowych. Całodobowy.
- Płatny parking kubaturowy przy ul. Podwale Grodzkie 6 (wjazd na parking od ul. Rajskiej). Pojemność: ok. 200 miejsc postojowych. Całodobowy.
- Płatne parkingi Hevelianum (ul. Gradowa 3, ul. Gradowa 11, ul. 3 Maja 9). Pojemność: ok. 250 miejsc postojowych (łącznie). Całodobowy.
- Płatny parking podziemny Europejskiego Centrum Solidarności (wjazd ulicą Nowomiejską – od ul. Jana z Kolna lub ks. Jerzego Popiełuszki). Pojemność ok. 287 miejsc. Czynny od poniedziałku do niedzieli w godzinach 6-22.
Więcej informacji o możliwościach parkowania w Gdańsku udostępnia Gdański Zarząd Dróg i Zieleni na swojej stronie: https://gzdiz.gda.pl/zalatw-sprawe/parkingi,a,4578
NOCLEGI, HOTELE
Trójmiasto oraz okolice posiadają jedną z największych baz noclegowych w Polsce, od najtańszych hosteli do luksusowych hoteli dla bardziej wymagających festiwalowiczów.
Najdogodniejsze miejskie dzielnice, na terenie których warto nocować w czasie Mystic Festival 2025:
- Gdańsk Stocznia
- Gdańsk Główny
- Gdańsk Wrzeszcz
- Gdańsk Oliwa
- Gdańsk Żabianka
- Sopot
- Gdynia Orłowo
- Gdynia Redłowo
- Gdynia Wzgórze Świętego Maksymiliana
- Gdynia Główna
Informujemy, że dzięki dobrze funkcjonującej w Trójmieście komunikacji miejskiej i podmiejskiej nocować można nie tylko na terenie Gdańska, Sopotu i Gdyni, ale również miast sąsiednich, takich jak Rumia, Reda, Wejherowo czy Pruszcz Gdański.